Известие

Collapse
No announcement yet.

Кандидат нов зомбиран...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Кандидат нов зомбиран...

    Не мога да се преборя с желанието... Скоро тия дни ще гледам една 155-ца и ако е като на снимките които видях и всичко и е ОК, ще я взема... Трябва ми втора кола за всеки ден, че ми е жал за 166-цата. Колата е старото купе, 1,8/8 клапана. Салонът е повече от хубав на снимките, дано наистина да съответства. Обикновено газово, както се вижда - с железни колектори. Чудих се каква кола да си взема за всеки ден, сменил съм 40 коли вече, но в този ценови диапазон другите са ми изключително грозни. Тук всички сте виновни, пишете за тая кола само хубави работи...

    Молбата ми е - няма да имам време за сервизиране, доверявам се на продавача, в същото време ако може най-невралгичните и проблемни точки на колата да ми кажете какво да гледам най-важно. Ясно че двигателят ако е нареден - няма как да го разбера -чак при смяната на маслото ще си покаже, но някои проблематични неща за този двигател в това купе - ще съм благодарен, ако подскажете...

    Поздрави и предварително благодаря на всички, които ще отделят по 2-3 мин за да напишат каквото се сетят.

    Аз обещавам после да се похваля, ако се състои сделката със снимки и първоначални наблюдения. Нали знаете - най-хубавата радост е предварителната радост
    AR 166 2,4 jtdm
    NT II 2,7 tdi
    Peugeot 206 1,1
    AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

  • #2
    Ами ... добре дошъл в сектата, ако наистина те влече така неудържимо този модел !!!
    Като за начало - дай да видим за каква кола става дума наистина, защото всеки ще може да забележи по нещо, с което се е сблъсквал, и му прави повече впечатление вече.
    Иначе за модела - ми наистина няма кой-знае какво лошо да се каже...
    И за да поведа хорото - гледай за омазняване около гарнитурите на мотора, и най-вече около маслената помпа. Естествено няма да е нужно сигурно да споменавам за проверка дали се смесват антифриз и масло ... Дори да е обслужен мотора, в магазините се продават основно боклуци или ментета на качествените части - аз лично си патих от това вече.
    Инжекциона има едно характерно тракане, което много хора приемат за проблем, защото им се струва шумен.
    Клапаните се регулират с едни пулове, които са голям трън в гъ*а за за намиране, за съжаление - също могат да потракват.
    Пластмасите в купето е нормално вече да скърцат - особено зимата ... тва си е болежка на "бюджетния" период на FIAT Auto S.P.A., и го има при всички коли от тоя период - или свикваш с него, или просто усилваш повече музиката ...
    Окачването е здраво по принцип, но не пречи да се огледа внимателно - дори на стенд. Цялостен ремонт на предницата (носачи, биалети, накрайници) е на смешна цена в сравнение със 156, а да не споменавам пък 166 ...
    Характерна болежка на модела е стареенето на гумените съединения, маркучи и маншони - по законите на Мърфи всички пукнатини се появяват на най-невидимите места ... Всмукването на "екстра" въздух се усеща по оборотите на празен ход или "замислянето" при рязко подаване на газ. Проблемни са най-вече гофрирания маркуч между дебитомера и дросела, маншоните на смукателния колектор, и бързите връзки на вакуумите - но за кола на 15-18 години мисля, че не е странно.
    Колата има някои ограничения откъм гумите обаче ... стандартните размери са не толкова често срещани, което е малко тъпо - арките на калниците са доста ограничаващи в това отношение, и трябва да внимаваш какви гуми ще слагаш - идеалните варианти (по книжка) са 185/60/14, 195/55/15 и 205/45/16 - последните два размера не са особено лесни за намиране, или евтини ...
    И да си дойдем на думата - малко за плюсовете все пак
    Колата е със страхотно управление и поведение на пътя - дори за писта е доста годна - това е всепризнато. Купето е комфортно - по-просторно и не толкова задушаващо като на 156 (тъпо е мястото на CD-то обаче ...). Окачването е достатъчно здраво, за да издържа на каране дори по нашите трапове и дупки - макар че в тия условия няма какво да издържи. Визията ... ми какво да кажа ... За времето, в което се появява на пазара, 155 е с един от най-ниските коефициенти на челно съпротивление. Красива е по един особен начин, агресивна е на пътя, и успява да докосне някъде дълбоко в душата всеки с малко повече бензин в кръвта.
    По моему няма да сбъркаш с тоя модел, но както казах и в началото - да й да видим какво си харесал, за да кажем какво "да" и какво "не" в конкретната бройка.

    P.S. Нали не бях много досаден е*аси ?
    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

    Comment


    • #3
      Благодаря - доста изчерпателно !


      Ето я машината...

      упс... нещо снимките...
      Attached Files
      Last edited by gorbi; d.m.y г., 21:11.
      AR 166 2,4 jtdm
      NT II 2,7 tdi
      Peugeot 206 1,1
      AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

      Comment


      • #4
        аз бих я взел
        155 осем хиляди клапана 16 вериги
        0884650778 токи4а

        http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

        Comment


        • #5
          Уу, слънчак, вземай я, махай газта и пердаши. Ако намериш 2.0, още по-добре, така казват разбрачите. Обаче ако няма да я ръчкаш, насочи се към друго-козата си сака пръч, както казват. За наболели проблеми-ми тя за човек с нормални доходи е много лесна за поддръжка. Аз съм даскал и няма да ти казвам колко вземам и криво ляво успявам да я коландря. Може да се обади хидравличната рейка по някое време, задните спирачки се разтропват и ръчната хваща само едното колело, но то си е до поддръжка. Мойта баба е 20 год. и има ръчна, макар и повече на едното колело. Задни спирачки май никога не са обслужвани. АБС-ът се прецаква, датчици тук-таме. И най-вече както е казал колегата Alfa user, гумените съединения. Общо взето консумативи все. Двигателят е здрав и изпитан и май дори и до сериозни ремонти да се стигне по някакви причини, няма какво да те плаши откъм цени.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
            Благодаря - доста изчерпателно !


            Ето я машината...

            упс... нещо снимките...

            Цена - до 1400 лв - за това което търсиш като пари , недей да очакваш чудеса.
            Тази кола изглежда добре,поне на снимките.
            Ако ти я даде за тези пари , радвай се.
            ПП: Направи си кихалки на кутията на въздушния филтър и на смукателния колектор,ако е пласт масов.
            Last edited by MUROMAN; d.m.y г., 10:49.
            ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


            Renault Megane II Grand Tour-2004г

            Comment


            • #7
              Има вярно... Колата се оказа гробница... Всъщност може и да има още живот в нея, ама е прекалено убита....

              Всъщност мога и повече от 1400 да дам ако намеря нещо което си заслужава... Но границата от 2000 нямам възможност да прескоча барабар с прехвърлянията... Ако знаете нещо да се продава....
              Last edited by gorbi; d.m.y г., 12:37.
              AR 166 2,4 jtdm
              NT II 2,7 tdi
              Peugeot 206 1,1
              AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

              Comment


              • #8
                Имам идея в тази връзка.
                В момента съм в София - ако някой от столицата иска да предложи своята кола в тези ценови граници - телефонът ми е 0877845400. Ще съм тук още 4-5 часа, може да се разделите с вашата любима още днес ако се договорим... Условието е да има газово, може и метаново. Аз през това време ще търся други марки, че трябва да се прибера с кола
                AR 166 2,4 jtdm
                NT II 2,7 tdi
                Peugeot 206 1,1
                AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
                  Имам идея в тази връзка.
                  В момента съм в София - ако някой от столицата иска да предложи своята кола в тези ценови граници - телефонът ми е 0877845400. Ще съм тук още 4-5 часа, може да се разделите с вашата любима още днес ако се договорим... Условието е да има газово, може и метаново. Аз през това време ще търся други марки, че трябва да се прибера с кола
                  Maлкo време ми даде колега. А и моята цена започва с числото 2.
                  ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                  Renault Megane II Grand Tour-2004г

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
                    Благодаря - доста изчерпателно !
                    Ами идеята на тоя форум е да си оказваме помощ, радвам се ако съм бил полезен.
                    А това, което каза за колата - пропуснах да го напиша - не се хващай само по външен вид, колкото и да е важно колата да е мега-лъскава и с ужасно готини джанти ... затова и отделих толкова време да пиша всичко онова по-горе.
                    Дано съм бил полезен, и да имаш късмета да попаднеш на нещо наистина свястно - тогава наистина ще разбереш защо феновете на този модел са "секта", и не само тук, в БГ. Подобни "секти" има на много места по света - като минеш през Унгария,Швейцария, Англия, та стигнеш чак до далечния Изток - малайзийските фенове са стряскащи с масовките си просто, а японците са луди откъм поддръжка и тунинг (силов де)
                    Успех, колега, дано скоро можеш да се похвалиш !!! Искрено ти го пожелавам

                    Иначе колегата Muroman ти говори за ето тази красавица (неговата де ) :

                    Alfa Romeo 155 1.8 TS M.Y. Sport - това е най-добрата комбинация - новото, разширено купе, и стария верижен мотор - съчетание от красота и надеждност !
                    Last edited by Alfa User; d.m.y г., 17:47.
                    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                    Comment


                    • #11
                      ами аз вече... такова... хваля се...
                      Вчера реших да взимам 155, вечерта хванах влака, сутринта бях вече при тази която ми хареса по снимките, обаче се оказа класически уморен дарак. Ако някой по нататък пита за нея - не си заслужава труда дори и да се огледа. Двигателят тече, салонът е ужасен (явно има леко шоп на снимката), няма здрава права ламарина или еднаква боя на две места Другите които гледах, бяха подобни. Накрая, преди да се откажа, се обадих на последната обява и... вече се прибирам с нея

                      155 96г. 1,6 16v на метан аз нали споменах, че ще я ползвам за всекидневна кола, та метанът ми е необходим, може би по-натам ще го заменя с пропан бутан. Като цяло в сравнение с другите които гледах, тази си е направо като нова Не тресе, не прекъсва, работи тихо, особено на метан не се чува двигателя, на кръстовищата на няколко пъти мислех че е угаснала. Няма тропане, само вие някакъв лагер отпред. Има и теч на масло от някоя гарнитура, ама двигателят е толкова мръсен, че няма вариант докато не се измие да разбера откъде е. Воланът има луфт когато го придърпаш към себе си и едната врата е удряна и изчукана колкото да не е без хич в едната си част. Не работи и копчето за отваряне на багажника... За сега това са проблемите - по скоро дребни...

                      Благодаря за помоща и съветите. От тук на сетне, ще имам нужда повеюе от тях.

                      На всичкото отгоре човека си напълнил бутилката с метан до горе, така че ще се прибирам за без пари НА метан е малко вяла колата, но на бензин е зверче Има и един типично "газов" проблем - при пускане по инерция си мени оборотите, вероятно скоро не е сменян въздушния филтър....
                      Last edited by gorbi; d.m.y г., 03:22.
                      AR 166 2,4 jtdm
                      NT II 2,7 tdi
                      Peugeot 206 1,1
                      AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                      Comment


                      • #12
                        Честито! Браво и за избора на кола фейслифт, че тези преди това ги гони не малко ръждата с годините... а те не са малко вече.


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment


                        • #13
                          Честито и от мен !
                          155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                          Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                          Comment


                          • #14
                            Обещаните снимки:
                            Attached Files
                            AR 166 2,4 jtdm
                            NT II 2,7 tdi
                            Peugeot 206 1,1
                            AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                            Comment


                            • #15
                              Честито! Още една 1,6 16V - малко слабичък мотор, храни се повече от добре...Носи му се славата на трошлив, затуй си иска грижите. За голямо учудване моят се държи на практика безупречно вече седем години. Най-вероятно сълзи масло от гарнитурата на капака на главата, то си е деликатно място, ама се оправя. Иначе цената на поддръжката на тоя автомобил е около 20% от тая на 166 Желая безаварийни километри!
                              ...
                              155 1,6 TS 16V `96
                              166 2,4 JTD `99
                              147 1,9 JTDm 8V `07

                              Comment

                              Working...
                              X